Często zadawane pytania
Informacje o dostawie
Jakie są metody dostawy?
Nullam dignissim elit ut urna rutrum, a fermentum mi auctor. Mauris efficitur magna orci, et dignissim lacus
scelerisque sit amet. Proin malesuada tincidunt nisl ac commodo. Vivamus eleifend porttitor ex sit amet suscipit. Vestibulum at ullamcorper lacus, vel facilisis arcu. Aliquam erat volutpat.
Jakie są metody płatności?
Nullam dignissim elit ut urna rutrum, a fermentum mi auctor. Mauris efficitur magna orci, et dignissim lacus
scelerisque sit amet. Proin malesuada tincidunt nisl ac commodo. Vivamus eleifend porttitor ex sit amet suscipit. Vestibulum at ullamcorper lacus, vel facilisis arcu. Aliquam erat volutpat.
Jak mogę śledzić swoje zamówienie?
In egestas, libero vitae scelerisque tristique, turpis augue faucibus dolor, at aliquet ligula massa at justo. Donec viverra tortor quis tortor pretium, in pretium risus finibus. Integer viverra pretium auctor. Aliquam eget convallis eros, varius sagittis nulla. Suspendisse potenti. Aenean consequat ex sit amet metus.
Czy potrzebuje konta by zrobić zakupy?
Aenean malesuada vitae nibh id lacinia. Vestibulum imperdiet viverra lobortis. Quisque placerat sapien non placerat interdum. Nullam convallis, mauris egestas finibus tempus, lorem purus sodales nisl, in condimentum dui ante a urna.
Pomoc
Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
Zapłata gotówką lub kartą płatniczą:
Taka możliwość istnieje przy bezpośrednim odbiorze zamówienia w Suchym Lesie/ k. Poznania lub Warszawie.
Sklep BONITA, ul. Diamentowa 5 w Suchy Lesie/ k. Poznania czynne: Pn-Pt, godz. 8-16
Oddział BONITA (Punkt sprzedaży Warszawa Wawer) Warszawa, ul. Cylichowska 7 w Warszawie, czynne: Pn-Pt, godz. 8-16
Przelewem na rachunek bankowy:
BONITA HAH Sp. z o.o. Sp.k. Bank: Santander Bank Polska S.A. Nr konta: 51 1090 1362 0000 0000 3601 9438.
W przypadku płatności przelewem, realizacja zamówienia następuje po prawidłowej autoryzacji transakcji przez system bankowy.
Płatność u kuriera DHL przy odbiorze przesyłki:
Należność pobiera doręczyciel przesyłki DHL.
Koszt dostawy towaru dla paczek do 31 kg wynosi 18,00 PLN BRUTTO.
W przypadku płatności przy odbiorze przesyłki koszt dostawy towaru dla paczek do 31KG wynosi 29,00 PLN BRUTTO.
Płatności online:
Przelewy24.pl
Do każdego zamówienia dołączamy fakturę. Możesz sam zdecydować, na kogo ma być ona wystawiona. Umieścimy na niej dane w takiej formie, w jakiej wpisałeś je w formularz.
Ceny w sklepie internetowym www.sklepnawadnianie.pl mogą różnić się od cen w naszych punktach sprzedaży.
Ceny promocyjne obowiązują tylko przy zamówieniach złożonych przez sklep internetowy.
Towary dostępne w magazynie i zamówione do godz. 14:00 wysyłane są bieżącego dnia roboczego i dostarczane przez kuriera DHL w kolejnym dniu roboczym w każdym mieście wojewódzkim.
Gwarancje:
Ewentualne wady lub uszkodzenia sprzętu objęte gwarancją będą usunięte bezpłatnie w terminie 14 dni roboczych (w uzasadnionych przypadkach i po uzgodnieniu z Nabywcą termin ten może ulec przedłużeniu do 21 dni roboczych).
Zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie praw konsumentów”, Klient może zwrócić kupiony towar bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odbioru przesyłki, pod warunkiem, że towar nie był używany i zostanie zwrócony w oryginalnym, fabrycznym opakowaniu.
Zwroty:
Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru z wyłączeniem kosztów przesyłki w obie strony. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 3 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta lub przekazem pocztowym pod adres wskazany w zamówieniu.
WAŻNE:
- Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
- Równowartość towaru wynikająca z rezygnacji z zakupu zostanie Ci zwrócona niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki, nie później jednak niż w terminie czternastu dni.
- Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
- Tylko dobrze zabezpieczona przesyłka gwarantuje przyjęcie zwrotu.
Reklamacje:
W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji w sklepie. Uprawnienie to przysługuje w ciągu 2 (dwóch) lat od daty doręczenia towaru, pod warunkiem zawiadomienia sklepu o niezgodności w ciągu 2 (dwóch) miesięcy od jej wykrycia.
W takim przypadku reklamowany towar prosimy odesłać przesyłką pocztową na adres:
BONITA HAH Sp. z o.o. Sp.k.
Stary Rynek 76/3
61-772 Poznań
Sklep, najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Cię o dalszym postępowaniu.
W przypadku uznania reklamacji, towar zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy. Jeśli nie będzie to możliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), sklep zwróci równowartość ceny towaru.
WAŻNE:
- Odbierając przesyłkę z zamówieniem, sprawdź stan przesyłki.
- W przypadku stwierdzenia zniszczenia lub naruszenia opakowania należy, w obecności kuriera lub pracownika poczty, sporządzić protokół szkody. Protokół szkody przesłany do sklepu wraz z reklamacją ułatwi jej rozpatrzenie.
- Zamówiony produkt wysyłany jest do Ciebie wraz z dowodem zakupu (fakturą).
Czas oczekiwania na przesyłkę = czas przygotowania do wysyłki + czas jej dostawy.
Na czas, po którym przesyłka trafi do Twoich rąk, składa się czas potrzebny nam na jej przygotowanie do wysyłki i czas potrzebny poczcie lub kurierowi na jej dostarczenie.
Czas przygotowania do wysyłki to czas, który upłynie od przyjęcia przez nas zamówienia do wysłania paczki ze sklepu.
Zamówienie płatne kartą jest przyjęte do realizacji w chwili, gdy karta zostanie zautoryzowana.
Zamówienia płatne przelewem lub za pobraniem, składane przez klientów, którzy już raz u nas kupowali, zaczynamy realizować natychmiast, gdy tylko do nas dotrą.
Zamówienia płatne przelewem lub za pobraniem, składane przez klientów, którzy kupują u nas po raz pierwszy, przyjmujemy do realizacji w chwili otrzymania ich potwierdzenia.
Zamówienia płatne przelewem elektronicznym zaczynamy realizować w chwili, gdy otrzymamy potwierdzenie o otrzymaniu płatności, czyli maksymalnie na drugi dzień.
DOSTAWY:
Towary dostępne w magazynie i zamówione do godz. 14:00 wysyłane są bieżącego dnia roboczego i dostarczane przez kuriera DHL w kolejnym dniu roboczym w każdym mieście wojewódzkim. Realizacja zamówień na towary, których aktualnie brak w magazynie jest uzgadniana z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie.
Przy wartości zamówienia powyżej 1000 zł, towar zostanie dostarczony na koszt sprzedawcy.
Zarejestruj się zaraz po wejściu do sklepu. Podaj imię i nazwisko, adres e-mail i wybrane przez siebie hasło. Na Twoim komputerze zostanie zapisane cookie, które pozwoli nam rozpoznać Cię przy następnej wizycie.
Od chwili rejestracji informacje o Twoich zakupach są u nas przechowywane i chronione. Dzięki temu:
- Możesz sprawdzać stan realizacji złożonych zamówień.
- Oszczędzisz czas przy składaniu kolejnych zamówień, przedstawimy Ci bowiem do zatwierdzenia formularz zamówienia już częściowo wypełniony.
- Możesz śledzić stan swoich zamówień i oglądać historię swoich zakupów.
- Możesz zamówić newsletter, czyli informacje o interesujących Cię nowościach i zapowiedziach.
Możesz zarejestrować się później, składając zamówienie, ale w razie przerwania transmisji utracisz informacje o tym, co wrzuciłeś do koszyka.
Jeśli nie pamiętasz pod jakim hasłem się zarejestrowałeś, podczas logowania kliknij w link:
"Jeżeli nie pamiętasz hasła kliknij tutaj"
i podaj swój adres e-mail, dalsze instrukcje otrzymasz drogą emailową na adres, który posłużył do zarejestrowania się w sklepnawadnianie.pl
Przypominamy, że w celu uzyskania pomocy technicznej, w każdej chwili możesz się z nami skontaktować telefonicznie:
- Poznań: +48/ 61 852 32 84
- Luboń: +48/ 61 281 74 13
- Warszawa: +48/ 22 610 13 17